Ik geloof in de zon

DSC_2850...‘Ik geloof in de zon, ook schijnt hij niet, Ik geloof in de liefde, ook al voel ik het niet, ik geloof in god, ook al antwoordt hij niet.’ – Het stond er echt, bij de derde strandopgang, in reuzeletters, netjes geschreven, goede onderlinge afstand (dat is hartstikke moeilijk), geen zware voetstappen tussendoor (ook niet gemakkelijk). Kortom, een ‘pro’ strandschrijver!

Voor het eerst sinds lang was ik op Meijendelseslag. Vice versa is dat een uur verder dan Wassenaarseslag. Het strand daar is anders, groter, minder overzichtelijk, minder ‘thuis’. Ik word oud!

Ik geloof in de zon en in de liefde en verder in niet zo veel.

6 thoughts on “Ik geloof in de zon

    • Ja, he. Ik heb het talloze malen geprobeerd, omdat ik heel erg houd van tijdelijke uitingen (en die dan vastleggen met de camera). Er zat een jonge vrouw aan de duinrand, die ik ervan ‘verdacht’ de schrijver te zijn. Hier is minstens een stok met een stevige punt gebruikt. Ik orienteer mij verder. Zand is zó fijn!

      Like

Leave a Reply

