Van de straat

DSC_2490nWaar ik was, was het alleen maar donker. Dreigende luchten in het oosten, regen in Leiden. Aan de frisse kant, maar dat zorgt ook voor minder volk op het strand. Net even achter op mijn schema. Geen tijd voor koffie en ik moest flink doorstappen. Spierpijn. Molentuinweg, Wassenaarseslag, Katwijk.

Volgende week Texel, dus dan ben ik even weg. Wie mij kent, weet dat ik nu nauwlettend de strandweervoorspelling in de gaten houd. En ook dat mijn humeur daar ongeveer mee meebeweegt.

Het is een luxeprobleem, want als het regent vermaak ik mij daar ook wel. Maar het houdt je van de straat.

Voor de pixelpiepers: ergens achterin is-ie wél scherp!

15 thoughts on “Van de straat

  1. Ja je hebt met scherptediepte gewerkt. Prachtige bloemen vind ik deze altijd. Oh geen koffie deze week, vind ik net zo leuk! Geniet van Texel. Zou er in mijn leven toch nog eens willen naar toe gaan maar in mijn eentje… Geniet!!!

    Liked by 1 person

    • Ja, scherptediepte en manual focus. Ik moet leren dat automatengedoe kwijt te raken. Je moet er rust voor nemen en dat is prachtig. Dank voor je geniet, dat ga ik zeker doen!

      Liked by 1 person

    • Dat heb ik nou ook met die bloemen. Hoe wilder hoe beter. Ja, wandelen, zwemmen en in het warme zand liggen. Als het weer het toelaat, anders met een boek op de bank.

      Like

Leave a Reply

