Op een mooie zondag

DSC_1607nOp zo’n mooie lentezondag kun je je kont niet keren aan de kust. Ze willen allemaal wandelen en dan op een terras. Hun kleding loopt uiteen van winterjassen met bontkraag en bergschoenen tot t-shirt en korte broek. Niemand zit, en de honden mogen nog los. Voeg daar wassend water bij, ga wat hogerop het strand zitten, bij paal 91.500, en sla het gedoe eerst maar eens een half uurtje gade. Voorjaarsmoe en niet vooruit te branden, maar ik heb mij wel vermaakt. Bij Sunset Beach hebben ze superlekkere tosties, eenvoudig en met precies de goede consistentie. Het was er niet eens absurd druk. Op een mooie zondag.

9 thoughts on “Op een mooie zondag

  1. Mooie foto, apart gebouw, is het een kerk? Ik verkies de stilte, maar ook de drukte kan zijn charme hebben, ik moet teren op wat was, ben denk ik al een week of drie niet verder gekomen dan de stoep van mijn huis, maar ook dat is fijn, de geur van buiten zijn is altijd heerlijk.

    Like

  2. Het klinkt raar maar daar heb ik totaal niet aan gedacht, dat je voorjaarsmoe kunt zijn. Ik ben n.l. al 14 dagen moe en dacht dat ik iets onder de leden zou hebben, maar dit kan dus ook.

    Like

Leave a Reply

